Kanske har jag gått och blivit lite kär i dig


Hej Världen!

Nu är jag återigen tillbaka till verkligheten. I princip i alla fall. För jag har precis upptäckt hur mycket man måste hinna ta igen efter tre veckors isolering med mottagning för nya studenter till universitetslivet.

Men nu är Nolle-P över och det känns lite trist samtidigt skönt för nu kan jag äntligen vlia ut och kanske bli helt frisk igen. För javisst blev jag sjuk andra veckan in på Nolle-P och där fick jag ligga i feber i någon dag för att sedan plågas veckan ut med halsont och hosta som kunde väcka halva kvarteret. Inneboende kom hem med glass då och uppskattades skarpt. Nu har dock den inneboende flyttat ut. Det är konstigt hur fort man vänjer sig vid att bo med någon..

Just nu sitter jag och Lage och pluggar lite sociallagar. Eller snarare jag. Lage sitter och tittar på och hånar mig för att han redan vet allt. Ändå så vägrar han hjälpa mig. Typiskt lagböcker..

Så, det var en kort uppdatering och jag bör återvända till sociallagarna. Eller så kanske jag läser dem imorgon istället.. Det är ju rätt sent ändå..


Puss och palt, det var allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0